15 Eylül 2011 Perşembe

stardoll kullanıcı adım:fsulya
yaşım 13 bitiyor
puanım:1453
nedenim:kombin,yani kıyafetleri uydurmak için...çünkü bunu seviyorum ve birçok kez bu yarışmalarda 1. oldum...:)
kullandığım program:adobe photoshop
daha önce (gizli kimlik stardoll) benim blogumdu ama kimse bakmadığı için kapadım:)
haftasonları 2-3 saat günde hafta içi de 1-2 saat girebilirim gunde:)))gerçek adım fulya :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder