Dünya Güzeli :) 29 Ağustos'ta olacak diye biliyorum. En çok oy alanlar elemelere katılacak. 400 puan olmalı ve e-maili onaylı olmalı. Ödüller harika olacak :)
Hala heyecan sürüyor :) Sayfasında dahja bir şey yok ama yinede gitmek için buraya tıklayın.
Elemelere katılmak herkes gibi benim de hayalim. Kimseyi zorlamak istemem. Beni oylamak isterseniz buraya tıklayabilirsinizz...:D
Hala heyecan sürüyor :) Sayfasında dahja bir şey yok ama yinede gitmek için buraya tıklayın.
Elemelere katılmak herkes gibi benim de hayalim. Kimseyi zorlamak istemem. Beni oylamak isterseniz buraya tıklayabilirsinizz...:D
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder