(gizli kimlik stardoll) ben fsulya.:D
20 Temmuz 2011 Çarşamba
FARK ETTİNİZ Mİ?
Fark ettiniz mi bilmem ama artık eskisi gibi bedava olmuyor.Eskiden 2 gün girmesem birsürü bedava yapmak için birikiyordu:)Ama şimdi 5 gün de girmesen 1-2 tane oluyor:((Bu düşüncemi sizlerle paylaşmak istedim...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder