20 Temmuz 2011 Çarşamba

FARK ETTİNİZ Mİ?

Fark ettiniz mi bilmem ama artık eskisi gibi bedava olmuyor.Eskiden 2 gün girmesem birsürü bedava yapmak için birikiyordu:)Ama şimdi 5 gün de girmesen 1-2 tane oluyor:((Bu düşüncemi sizlerle paylaşmak istedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder